Hipermarketek, irodaházak, valamint lakóparkok közös helyiségeinek rendszeres takarítása bizalmi feladat. Káresemény bekövetkezésekor az egyik legnehezebb dolog, a felelősség meghatározása, az adott objektumot felügyelő biztonsági szolgálat és a takarítást végző cég között. A megosztott felelősség vitás kérdéseket vethet fel, valamint az esetlegesen előforduló IEV (ismeretlen eredetű veszteség) sem zárható ki teljes mértékben.
Társaságunk objektum védelem mellett takarítási szolgáltatást is kínál, így a felelősség nem oszlik meg, a biztonsági szolgálat és a takarító cég között.
Megbízás esetén cégünk egyetemlegesen felel az objektumban található értékekért és kedvező feltételek mellett, nyújt takarítási szolgáltatást.
irodaépületek, ipari létesítmények, gyárépületek, üzemek, raktárak, közintézmények és iskolák takarítása
– külterületek takarítása, park ápolás
– építkezési helyszínek ideiglenes és végső takarítása
– textil és fa padlófelületek, függönyök és kárpitok tisztítása
– homlokzatok, üvegfelületek tisztítása
Munkánkat úgy szervezzük, hogy ne zavarjuk az épületben folyó tevékenységet!
Munkatársainkat tevékenységük megkezdése előtt megismertetjük az elméleti és gyakorlati tudnivalókkal is (használatos termékek jellege, hatása a környezetre, vegyi jellemzői, takarító berendezések kezelése, baleset-megelőzés, munkavédelem, stb.).
Tevékenységünk során külön hangsúlyt fektetünk az állagmegóvó, környezetkímélő technológiák alkalmazására és csak az ÁNTSZ által bevizsgált és engedélyezett vegyszereket használunk.
Cégünk takarítási technológiája megfelel a Magyar Szabvány előírásoknak és követelmény rendszerének. Folyamatos megbízás esetén cégünk ellátja napi, heti és az időszakos nagytakarítási munkálatokat is.